|
|
|
Vânzări |
|
În 2007 vânzările en-gros ale produselor Mary Kay au întrecut suma de 2,4 miliarde de dolari în vânzări cu amănuntul.
|
Scopul de bază |
|
Mai mult de 600 de femei din lume au atins cel mai înalt statut al Companiei – de Lider Naţional. |
Liderii de Bussines Grup ai Companiei "Mary Kay"
|
|
Mai mult de 39 000 de femei din toată lumea au atins statutul de Lider de Business Grup ai companiei "Mary Kay". |
Producere |
|
Compania "Mary Kay" elaborează, testează, produce şi împachetează practic toate produsele sale la fabricile sale unice de producere din Dallas şi China.
|
Ştiinţă
|
|
Savanţii Mary Kay consultă cu regularitate dermatologi independenţi şi experţi medicali din toată lumea.
|
Calitate |
|
Anual Compania alocă milioane de dolari pentru cercetări şi petrece mai mult de 500 000 de testări, pentru a asigura cele mai înalte standarde de securitate, calitate şi eficienţă a produselor Mary Kay.
|
Tetarea produselor
|
|
Compania "Mary Kay" nu testează produsele sale pe animale şi reprezintă una dintre cele mai mari companii de cosmetice, care a semnat memorandumul Coaliţiei pentru informaţii de consum, în care a promis că niciodată nu va petrece testări pe animale. |
Sediul Companiei |
|
Sediul companiei Mary Kay este situat în oraşul Addison, suburbia oraşului Dallas, statul Texas, SUA. |
|
|
|